piątek, 12 kwietnia 2013



Heej, ale miałam dzisiaj super dzień ;)

Na zastępstwie zamiast anglika była informatyka z na wf były takie pompy, hahahaha
Jak weszłam do domu od razu weszłam na fejsa. Patzre a tam że ma być nowy teledysk All Around The World Justina Biebera. Jak go ogejżałam bo niedawno dostał opublikowany to normalnie sie popłakałam. 0.06 POLSKA!!! Mam niezłą zajdę na Justina Ale te kłótnie Między Beliebers a Directioner mnie denerwują -,- Same daczęłyście kłótnie, wyzywając Justina. Co on wam zrobił? Podajcie chociaż 3 sensowne powody. Nawet 1 byś nie wymienił! Czemu go obrażasz? Bo kochaja go miliony dziewczyn, jest popularny, osiągnął coś wielkiego? My nie obrażamy 1D więc się ogarnijcie!
A tak przy okazji to obejżyjcie jest nowy teledysk: https://www.youtube.com/watch?v=OmliBRZUxnk&list=UUHkj014U2CQ2Nv0UZeYpE_A
asnoigfbuivsafnaiofhnio <33 *_*

Przypominam o: komentowaniu, pisaniu do mnie na gg, fb, maila ;-) <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz