środa, 10 kwietnia 2013





Sieemka ;)

Humor mam dzisiaj normalnie rewelacja...
Dopięłam swego <33
Na zastępstwie śpiewaliśmy na iSing.pl i słuchaliśmy muzyki na YT Hahahaha. ONA TAŃCZY DLA MNIE <333 najlepsza lekscja w życiu z wami. Haha śmieszny był dzisiaj moment u dentysty... wchodzę a tu One way or another One direction ^_^
Normalnie a ja siedze na fotelu i chce mi sie śpiewać xDD
Nie mogę się doczekać już 30 czerwca. Aaa na mazuryy!!! ;))
Nie wiem jak wy, ale ja nadal nie wierze że 16 kwietnia ma być aż 20 stopni ;o
Ja tu rano wychodze z domu, patrzę... deszcz pada... to wracam po kozaki i wychodze na tramwaj. Odjechał -,- byłam cała mokra i w śniegu!! No ludzie kwiecien i śnieg pada?! Przesada trochę, normalnie epoka lodowcowa. U nas snieg a na zachodze burza xDD A tym roku naprawde coś nie tak z pogodą. Ale do ja będe o pogodzie pisać.
Dobra to na tyle ;)


Muzyka na dziś: 
Feel This Moment - Pitbull, Christina Aguilera



friends

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz